Ahmet Öğretmen, 8. sınıf öğrencilerine eşitsizliklerin nasıl çözüleceğini öğretti. Ancak ders sonunda yaptığı değerlendirme etkinliğinde, sınıftaki öğrencilerin büyük kısmının hata yaptığını gözlemledi. Öğrencilerin çözümlerine ilişkin bazı örnekler aşağıda verilmiştir.
Ahmet öğretmen, en iyi stratejinin eşitliklerin nasıl çözüleceğini tüm gruba tekrar anlatmak olduğuna karar verdi. Bir sonraki dersin başında şöyle dedi:
“Dersimize eşitsizliklerin nasıl çözüleceğini hatırlayarak başlayacağız çünkü son ders etkinliğinde bazılarınızın bunları çözmekte zorlandığını fark ettim.”
“Dersimize eşitsizliklerin nasıl çözüleceğini hatırlayarak başlayacağız çünkü son ders etkinliğinde bazılarınızın bunları çözmekte zorlandığını fark ettim.”